What to wear: 5 Autumn Trends (2013).

Hoi allemaal! Aangezien het weer vandaag al iets minder mooi begint te worden, moest ik natuurlijk weer denken aan de aankomende herfst. En als ik herfst denk, denk ik nieuwe kleren!  Misschien ben je al wel druk aan het shoppen voor een nieuwe garderobe, of misschien ook nog niet. Hoe dan ook, hier volgt nog een overzichtje van vijf promising trends voor dit najaar. Enjoy!

1) Pretty Winter Pastels.

Echt een leuke trend om in de winter ook pastelkleuren te vragen, want ze blijven zo lief!

62T98DPNK_normal62T98DPNK_2_normal

Addyson Cut-Out Dress By Goldie, Topshop, 60,-

Zoals je ziet is de achterkant hier open en heeft de voorkant strikjes en kant. Dit is wel een hele zoete variant van de trend, dus voor de subtle fashionistas onder jullie heb ik ook nog mooie accessoires gevonden, die je eventueel ook mooi kunt combineren met wat minder opvallende kleuren. Dit lieve lichtblauwe tasje is bijvoorbeeld perfect om je outfit mee op te fleuren:

24N13DIBL_normal

Covered Stud Crossbody Bag, Topshop, 47,-

2) Ruitjes.

De Schotse ruit is er weer en dat maakt mij heel hebberig. Hoewel deze ruitjes heel tuttig kunnen staan als je ze verkeerd combineert, kun je door een goede combinatie juist een stoere look maken. Denk dan bijvoorbeeld aan leer in combinatie met het ruitje. Quilted items zijn ook helemaal in nu de ruit weer in is. Ik heb mazzel met deze trend, want ik heb al een paar jaar een rokje met ruit liggen, dus nu hoef ik mijn collectie alleen nog aan te vullen met andere leuke items, zoals bijvoorbeeld:

93361_1(1)

Rode shorts, Yessica via C&A, 19,-

ASOS Blazer in Check

Blazer in Check, ASOS, 65.07.

3) 50s style.

Tja, als echte girly-girl ben ik best wel gek op de 50s. Items die je moet hebben bij deze trend zijn onder andere iets met een smalle, hoge taille en een wijde, uitlopende, maar toch heel vrouwelijke rokken. En natuurlijk komt bij deze trend het pin-up effect ook een beetje kijken.

62H10DPNK_normal

Charity Dress by Jones and Jones (Pink), via Topshop, 78,-

4) Boho maar dan in een winterjasje.

Heb je deze zomer nog een mooie maxi rok gescoord? En ben je bang dat je hem niet meer vaak aan kunt? Dat is nergens voor nodig, want de boho look komt ook deze winter terug, alleen dan met een lichte country knipoog en met iets warmere items natuurlijk.

maxirok

Maxirok van Yessica, C&A, 29,90.

Het is leuk om bij de winter boho te kiezen voor slechts een enkele kleur voor het geheel.

5) Printjes.

En dan bedoel ik heel veel printjes en ook gewaagde printjes. Zo is de luipaardprint weer helemaal hip en kan het allemaal niet bont genoeg. Of je nu voor een geprint accessoire kiest of voor een hele outfit, het mag allemaal.

Christel Clutch

Christel Clutch, Supertrash, 89.95.

Image 4 of Selected Landrina Pants In Print

Selected Landrina Pants in print, ASOS, 91,09.

Dit waren dan al weer vijf belangrijke trends voor het najaar! Welke trend spreekt jou persoonlijk het meest aan? En welke het minst?

3 thoughts on “What to wear: 5 Autumn Trends (2013).

Plaats een reactie